У 2015-2016 навчальному році педагогічний колектив центру розпочинає роботу над науково-методичною проблемою: «Реабілітація та соціалізація особистості з особливими потребами шляхом створення педагогічно-корекційних умов з метою сприяння соціальному становленню сучасної особистості з особливими потребами», а виходячи з нагальних вимог, які ставить суспільство перед педагогами і насамперед перед вихователями вирішено виховною проблемою центру на 2015 – 2020 н.р. визначити: «Впровадження гнучкої системи організації виховного процесу через удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу як важливого чинника процесу соціалізації дітей з особливими освітніми потребами».

Пріоритетними напрямками виховної роботи у 2015-2016 навчальному році:

Упровадження гнучкої системи організації виховного процесу через удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами, що відповідає сучасним тенденціям розвитку освітньої галузі, в напрямку соціалізації особистості демократичного суспільства.

Використання методів педагогічної корекції для вирішення актуальних проблем виховання та реалізації індивідуального підходу до учнів з особливими освітніми потребами.

Культивування кращих рис української ментальності (працелюбності, справедливості, доброти, чесності, бережливого ставлення до природи) в учнів з особливими освітніми потребами.

Формування свідомого громадянина, патріота своєї країни із особистісними якостями і рисами характеру, почуттями, вчинками спрямованими на розвиток демократичної держави.

Подолання замкненості виховного процесу та забезпечення тісного зв’язку його з життям шляхом залучення учнів у соціальні відносини людей, що їх оточують, до безпосередньої участі в суспільному житті.

Допомога учням в опануванні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості з особливими освітніми потребами.

Створення умов для творчого розвитку дітей з особливими освітніми потребами, залучення їх до різноманітної діяльності щодо інтересів, допомогти знайти кожному справу до душі.

Основними завданнями:

ü Формування міжособистісних і внутрішньоколективних відносин.

ü Створити об’єктивні умови, які максимально сприяли б формуванню корисних звичок і послабленню, зведенню до мінімуму шкідливих.

ü Розробка пакету діагностичних матеріалів для дослідження процесу соціалізації учнів з особливими освітніми потребами.

ü Використання інтерактивних виховних технологій для розвитку самоконтролю, самовдосконалення та посилення соціальної компетентності осіб з освітніми потребами.

ü Зміцнення фізичного, психічного та психологічного здоров’я дітей з особливими освітніми потребами, впровадження здоров’язбережних технологій у виховному процесі.

ü Створення необхідних умов для здійснення учнями позитивних вчинків, забезпечення формування у них відповідних стійких звичок у різних сферах діяльності, що сприятиме утворенню позитивних рис характеру.

Виховна робота буде спрямована:

  • на забезпечення реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді в умовах розвитку української державності;
  • формування особистісних рис громадянина Української держави;
  • формування духовності, фізичної досконалості;
  • формування ціннісного ставлення до людей
  • формувати ціннісне ставлення до природи
  • формувати ціннісне ставлення до мистецтва
  • формувати ціннісне ставлення до праці.

ПІДСУМКИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ ДО ГОЛОДОМОРУ 2015

МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ПРОФЕСІЙНО-ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ОСІБ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЯК ЗАСІБ ЇХ СОЦІЛІЗАЦІЇ» 13-14 жовтня 2015 року

Виховна година до річниці нарождення великого кобзаря Т.Г.Шевченко

/Files/images/shevchenko/Изображение 005.jpg/Files/images/shevchenko/Изображение 016.jpg/Files/images/shevchenko/Изображение 019.jpg/Files/images/shevchenko/Изображение 026.jpg/Files/images/shevchenko/Изображение 027.jpg/Files/images/shevchenko/Изображение 037.jpg/Files/images/shevchenko/Изображение 038.jpg/Files/images/shevchenko/Изображение 039.jpg/Files/images/shevchenko/Изображение 047.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 329

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.