Артюх Олена Василівна:

ДАТА НАРОДЖЕННЯ: 04 серпня 1979року

ОСВІТА: Вища. Бердянський державний педагогічний

інститут ім. П.Д.Осипенко в 2001 році

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ за дипломом: вчитель української мови та літератури

АТЕСТАЦІЯ, КАТЕГРІЯ: Спеціаліст ІІ категорії

КУРСОВА ПЕРЕ ПІДГОТОВКА: ДОІППО 2013р. №12724

ЖИТТЄВЕ КРЕДО:

«Не знецінювать коштовне,
Не загубитись у юрбі,
Не проміняти неповторне
На сто ерзаців у собі»

ПРОФЕСІЙНЕ КРЕДО:

Хороший вчитель пояснює.
Видатний вчитель показує.
Великий учитель надихає»

Вільям Уорд

МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ОБЛАСНОГО ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ:

«Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»

МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА МАРГАНЕЦЬКОГО БНРЦ

«Реабілітація та соціалізація особистостіз особливими потребами шляхом формування сучасного здоров’язберігаючого,здоров’яформувальногоосвітнього середовища»

МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ-ПРЕДМЕТНИКІВ

«Формування життєвих компетентностей учнів шляхом створенняпедагогічно – корекційних умов для їхпізнавального, духовного та фізичного розвитку»

МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА НАДЯКОЮ ПРАЦЮЮ Я

«Становлення особистості школяра в життєвому просторі шляхом розвиткумовленнєвої культури та творчих здібностей»

/Files/images/1.JPG

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
ПЕДАГОГ-ОРГАНІЗАТОР

1.Загальні положення

1.1.Ця посадова інструкція розроблена на основні тарифно-кваліфікаційної характеристики педагога, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 31.08.1996 р. № 463/1268 за погодженням з Міністерством праці України від 17.08.1995 р. № 46.
1.2.Педагог-організатор призначається на посаду і звільняється з неї директором школи.
1.3.Педагог-організатор повинен мати вищу або середню спеціальну освіту (без вимог до стажу роботи).
1.4. Педагог-організатор підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи.
1.5.У своїй діяльності педагог-організатор керується Конституцією законами України, Указами президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України і органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів, правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і правилами протипожежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами школи (в тому чисті Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами, розпорядженнями директора, цією Інструкцією, трудовим договором (контрактом).
Педагог-організатор дотримується Конвенції про права дитини.

2.Функції

Основними напрямами діяльності педагога-організатора є:
2.1.Сприяння розвитку і діяльності дитячих громадських організацій.
2.2.Організація дозвілля учнів.

3.Посадові обов’язки

Педагог-організатор виконує такі посадові обов’язки:
3.1.Сприяє розвитку і діяльності дитячих і громадських організацій, об’єднань, допомагає в плануванні їхньої діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів.
3.2.Сприяє оновленню змісту і форм діяльності організацій, об’єднань, організовує їхню колективно-творчу діяльність відповідно до вікових інтересів учнів і вимог життя.
3.3.Забезпечує умови для широкого інформування учнів про діючі дитячі й молодіжні організації, об’єднання.
3.4.Організовує наочне оформлення школи за тематикою роботи, яку проводить.
3.5.Створює в школі сприятливі умови, які дозволяють учням виявляти громадянську і моральну позицію, розслідувати свої інтереси та потреби, цікаво і з користю для власного розвитку проводити вільний час.
3.6.Турбується про здоров’я і безпеку довірених йому учнів, дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.
3.7.Вживає заходів щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, здійснює індивідуальну роботу з педагогічно занедбаними дітьми, підлітками.
3.8.Організовує канікулярний відпочинок учнів.
3.9.Вивчає і використовує досвід роботи з дітьми і підлітками, підвищує свою кваліфікацію.
3.10.Проводить роботу з добору й підготовки керівників (організаторів) дитячих організацій, об’єднань.
3.11.Планує свою роботу, веде у встановленому порядку документацію.
3.12.Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога в школі, в побуті, в громадських місцях.
3.13. Надає консультативну допомогу батькам, педагогічним працівникам.

Кiлькiсть переглядiв: 623

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.