/Files/images/uchitelya/Scan (3).jpg

Прудка Ірина Анатоліївна - соціальний педагог, вчитель методист, спеціалист вищої категорії. Закінчила Криворізький педагогічний інститут, Дніпропетровсикй національний університет. За відмінну працю нагороджена Грамотою Міністерства освіти України. Працює в закладі з 16.08.1993 року.

Мета соціально-психологічної роботи в закладі це сприяння учням успішно вирішувати власні проблеми. Засоби досягнення цієї цілі - вивільнення і розвиток ресурсів учня і його соціального оточення, здійснення необхідних соціальних змін, навчання, виховання перенавчання та самовиховання особистості.

Головним завданням роботи є соціально - психологічна експертиза та аналіз діяльності, рекомендації щодо оптимізації різних її аспектів. Вивчення міжособистісних стосунків дітей з однолітками, педагогами, культура спілкування. Індивідуальна психодіагностика дітей за запитами педагогів, вихователів.Профілактична діагностика рівнів емоційної стійкості у дітей. Розробка рекомендацій щодо їх підвищення. Корекційна та розвиваюча робота з дітьми. Психологічне обстеження дітей нового набору. Психолого – педагогічний аналіз. Індивідуальне та групове консультування дітей, педагогів, батьків. Враховуючи головні завдання практичним психологом та соціальним педагогом було розроблено план роботи за основними напрямками:

- профілактична робота;

- діагностична робота;

- корекційна робота;

- навчальна діяльність;

- робота з батьками;

- робота з педагогами школи

- організаційна та науково-методична робота

- психологічна реабілітація дітей

- консультаційна робота по захисту прав дитини.

Основною метою є допомога дитині найменш болісно пройти період адаптації до нових умов, пов язаних зі зміною зовнішніх і внутрішніх обставин. Соціально-психологічною службою проводилася психологічна просвіта батьків у системі батьківських зборів та батьківського всеобучу. І вчителів( індивідуальне консультування, соціально-психологічні семінари практикуми:

« Гуманізація взаємин: учитель-учень, психолого педагогічні консиліуми;

Супроводження учнів «групи ризику» .

Організація і проведення соціально-психологічних семінарів за темами «Особливості адаптації дитини в школі», батьківські збори з елементами тренінгу» психологія співпраці: як будувати свої взаємини з підлітком», індивідуальна корекційно-відновлювальна робота, консультаційна робота, спостереження на уроках за девіантними учнями та учнями, які потребують особливої педагогічної уваги, а також з метою дослідження взаємин учитель-учень.

Ціннісна спрямованість дії соціального педагога та психолога будується на принципі: «Від людини, як найвищої цінності - до цінностей професійних». Учням та їхнім батькам соціальним педагогом та психологом надається наступна допомога:

- допомога в адаптації дітей при вступі до школи, в переході із однієї ступені навчального закладу до іншого та при випуску з навчального закладу;

- попередження конфліктів, які можуть виникнути в учнівському колективі; допомога у вирішенні конфліктних ситуацій на ранній стадії та запобіганні розвитку більш складніших проблем; допомога учням у формуванні навичок вирішення та подолання кризових станів; формування соціальниих навичок.

Соціальний педагог та психолог є посередниками між навчальним закладом та сім'єю: допомагають батькам і вчителям зрозуміти інтереси і потреби дітей в отриманні освіти і віднайти способи їх задоволення в навчальному закладі; допомагають визначати індивідуальні навчальні програми для дітей, які цього потребують (наприклад, навчання вдома). А, також, посередниками між батьками і вчительським колективом, у спонуканні батьків до активної участі в житті навчального закладу, доводячи до відома адміністрації і педагогічному колективу необхідну інформацію про становище в сім'ях учнів, які потребують соціально-педагогічної підтримки. Соціальний педагог слідкує за відвідуванням учнями навчального закладу, допомагає їм у подоланні причин, що призводять до пропусків занять , попереджує і понижує негативний вплив факторів ризику на дітей.

Соціальний педагог закладу приймає участь в педрадах, батьківських зборах та інших нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу; проводе консультації з вчителями та іншими працівниками навчального закладу з різних соціально-педагогічних проблем з метою сприяння покращенню умов життя та навчання учнів; організовує співробітництво з учителями та іншими спеціалістами школи при розробці індивідуальної стратегії і тактики допомоги дезадаптованим учням; надає допомогу в оцінці та аналізі дисциплінарних порушень учнів.

Система висвітлення проблеми на педрадах, нарадах при директорі, психологічних семінарах-практикумах для вчителів сприяють більшій ефективності в роботі з вихованцями закладу.

Суттєво поліпшилось методичне забезпечення діяльності практичного психолога і соціального педагога завдяки фахівцям обласного центру практичної психології і соціальної роботи ,які розробили і надрукували такі методичні посібники, як «Збірник нормативно-правових документів психологічної служби системи освіти», «Психодіагностичні мінімуми в загальноосвітній школі», «Психологічний портрет педагога», «Профілактика педагогічного стресу», «Психолого-медико-педагогічний консиліум в закладах освіти», «Методичне забезпечення діяльності психологічної служби» та інші.

Кiлькiсть переглядiв: 323

Коментарi

  • Лукьяненко

    2017-08-27 17:13:20

    Уважаемая Ирина Анатольевна здравствуйте пожалуйста не откажите в моей просьбе Я работаю в кафе г Феодосии и посудомойкой у нас также работает женщина которая училась в школе -интернате номер 3 города Марганца с1984 по1992год фамилия у нее была БЕДА Мария Ивановна она с 1977 года рождения У нее проблема с пальцами рук по вашей вероятности у нее была какая-то инвалидность по которой она и попала в этот интернат Ей очень тяжело приходится сейчас в 40 лет она имеет замечательную семилетнюю дочку и мужа...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.